Mój koszyk
Przełącznik Nav
 

Warunki i Zasady

Warunki i Zasady

Sklep internetowy dostępny pod adresem www.aquinium.pl jest prowadzony przez spółkę PLK sro (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) z siedzibą przy ul. Štěpánská 704/61, Nové Město, 110 00 Praga 1, Republika Czeska; zarejestrowana w Sądzie Miejskim w Pradze, dział C, wpis 238967; Numer identyfikacyjny podatkowy UE: CZ03860752; adres e-mail: sales@aquinium.pl oraz numer kontaktowy: +48 732 731 516.

Main Supplier:

Allbautech pl z.o.o.

 

Aquinium jest całkowicie oddane zapewnieniu Twojej całkowitej satysfakcji. Jeśli masz jakiekolwiek sugestie lub uwagi, prosimy skorzystać z linku na stronie "Kontakt".

Prosimy zauważyć, że podajemy przewidywane terminy dostaw w dobrej wierze. Nie możemy jednak zagwarantować ich.

Przechodząc do złożenia zamówienia, potwierdzasz, że masz 18 lat lub więcej.

Po kliknięciu, że przeczytałeś te warunki, obowiązywać będą nasze zasady.

 

1. Okres odstąpienia od umowy

Masz 14-dniowy okres odstąpienia od umowy, który rozpoczyna się od dnia po otrzymaniu zamówienia. W tym okresie możesz anulować swoje zamówienie i otrzymać pełny zwrot pieniędzy, jeśli zwrócisz nieużywane produkty w oryginalnym opakowaniu i w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży w ciągu 14 dni od anulacji. Zalecamy ubezpieczenie produktów, które nam odsyłasz, i zauważ, że nie zwrócimy pieniędzy za uszkodzone produkty. Wszelkie opłaty za przesyłkę ponosi klient.

 

Niektóre produkty nie podlegają okresowi odstąpienia od umowy, takie jak produkty niestandardowe lub specjalne zamówienia. Przykłady obejmują, ale nie są ograniczone do: 1) pokrycia basenowe o niestandardowych rozmiarach, 2) chemikalia i farby, 3) płytki basenowe lub wykończenia z powodu charakteru partii, 4) wkłady do basenów lub produkty zamówione od stron trzecich, 5) produkty o ograniczonym okresie przydatności do spożycia, 6) produkty nietypowe lub wykonane na zamówienie klienta oraz 7) produkty ze szkła, takie jak żarówki (za wyjątkiem mediów szklanych). Zwróć uwagę, że anulowanie specjalnych zamówień po ich wysłaniu może skutkować opłatą manipulacyjną w wysokości od 10% do 30%.

 

Większość naszych produktów, jeśli zamówione do godziny 12:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku, zostanie wysłana następnego dnia. Jednak jeśli produkt jest niedostępny lub towar specjalny, czas dostawy może wynieść do 28 dni roboczych, w zależności od dostępności. Bądź pewien, że skontaktujemy się z Tobą z wyprzedzeniem, aby podać szacowaną datę dostawy.

 

Prosimy o uwagę, że jeśli Twoje zamówienie obejmuje elementy "części zamienne", które wymagają specjalnego zamówienia, możemy utrzymywać całe zamówienie, aż wszystkie produkty będą dostępne. Po ich komplecie, szybko wyślemy je za pośrednictwem usługi dostawy następnego dnia. Jeśli potrzebujesz części zamówienia pilnie, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli spróbować przyspieszyć wysyłkę, zamiast czekać na resztę zamówienia. Należy pamiętać, że mogą być dodatkowe opłaty.

 

Jeśli masz konkretne instrukcje dotyczące dostawy, takie jak dostawa prezentu lub wymagana data dostawy, prosimy o ich uwzględnienie w zamówieniu. Aby zapewnić bezpieczną dostawę bez konieczności podpisywania, dodaj tę prośbę do pola "Uwagi do dostawy" w szczegółach dostawy koszyka zakupowego. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz dostawę bez nadzoru, jesteś odpowiedzialny za zapewnienie bezpiecznego miejsca dostawy, i nie możemy ponosić odpowiedzialności za utracone lub uszkodzone przedmioty po udostępnieniu Twoich instrukcji kurierowi.

 

Dla dużych zamówień, takich jak pompy ciepła, drewniane baseny, filtry, media szklane lub usługi paletowe, upewnij się, że istnieje odpowiedni dostęp do dostawy i że ktoś jest dostępny, aby pomóc i podpisać odbiór. Nie możemy rozpatrywać reklamacji z tytułu uszkodzeń, jeśli nie ma nikogo obecnego, aby podpisać odbiór towarów. Jeśli potrzebujesz zaplanować dostawę, ale nie możesz podpisać odbioru przedmiotów, skontaktuj się z nami pod numerem+48 732 731 516

 

W przypadku próby dostawy przez kuriera, podczas której nie ma nikogo dostępnego do odbioru towarów, dostawa zostanie uznana za nieudaną. Towary mogą zostać odesłane do nas, a za ponowną dostawę będą naliczane dodatkowe opłaty. Jeśli po nieudanej próbie dostawy nie chcesz już towarów, z Twojego zwrotu zostanie potrącona minimalna opłata administracyjna w wysokości 159.84 zł (obejmująca koszty wysyłki, obsługi i administracji).

2.Warranty

Okres gwarancji dla naszego sprzętu zależy od zakupionego produktu. Większość naszych produktów obejmuje gwarancję trwającą co najmniej 12 miesięcy. Niektóre przedmioty, takie jak pokrywy, są objęte gwarancją pro-rata, co oznacza, że kwota podlegająca reklamacji dla nowej pokrywy maleje rocznie (obowiązują warunki). W przypadku wielu produktów gwarancję udziela dostawca. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące szczegółów gwarancji dla konkretnych przedmiotów, śmiało skontaktuj się z nami. W przypadku, gdy produkt ulegnie awarii w okresie gwarancji, prosimy o natychmiastowy kontakt z nami. Formularze gwarancyjne można pobrać ze strony internetowej.

 

Wiele problemów można rozwiązać za pomocą wsparcia telefonicznego. Jednak czasami produkt może wymagać wizyty inżyniera lub konieczności odesłania go do nas lub dostawcy. Jeśli taka sytuacja wystąpi, prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza gwarancyjnego, a my przewodzimy Cię przez kolejne kroki.

 

Zwrot produktu - Jeśli podejrzewasz, że Twój produkt stał się wadliwy w ciągu 6 miesięcy od dostawy, jesteśmy odpowiedzialni za odbiór produktu i zorganizowanie inspekcji w celu zidentyfikowania problemu. Jeśli produkt wydaje się być wadliwy po upływie 6 miesięcy, jesteś odpowiedzialny za odesłanie produktu na podany adres.

Jeśli napotkasz problem z zakupem po upływie 30 dni, Aquinium musi otrzymać jedną szansę na zorganizowanie naprawy lub wymiany w przypadku wadliwych towarów objętych gwarancją. Aquinium zastrzega sobie prawo do decydowania, czy produkt zostanie naprawiony czy wymieniony.

 

W przypadku problemu prosimy o kontakt z Aquinium pierwszym krokiem i postępowanie zgodnie z procedurą gwarancyjną.

 

Wizyta inżyniera – Jako firma działająca zdalnie, zazwyczaj wymagamy od Ciebie odesłania produktów, które podejrzewasz o wadę, w celu przetestowania. Jednak w wyjątkowych okolicznościach i w ciągu pierwszych 6 miesięcy możemy zgodzić się na wysłanie inżyniera. Może to obejmować firmę zewnętrzną lub specjalistycznego inżyniera, który może skontaktować się z Tobą, aby ustalić dogodną datę i godzinę. Postaramy się zorganizować wizytę w rozsądnym terminie od daty kontaktu, ale prosimy zwrócić uwagę, że nie mamy kontroli nad dostępnością inżynierów zewnętrznych ani okresami szczytowymi. Powiadomimy Cię w przypadku opóźnień.

 

Konieczna jest kaucja za wizyty inżyniera, uzależniona od potwierdzenia, że naprawa jest objęta gwarancją i zostanie zwrócona.

 

Po upływie 6 miesięcy odpowiedzialność za udowodnienie, że wada produktu wynika z wady produkcyjnej, oraz za organizację odesłania produktu na własny koszt spoczywa na kliencie.

Gwarancje na zakupione produkty są nieprzenośne.

 

Jeśli zostanie zaplanowana wizyta inżyniera, wymagane jest dokonanie przedpłaty za wizytę. Koszt wizyty inżyniera będzie zależał od rodzaju inżyniera, który jest potrzebny, oraz Twojej lokalizacji. Koszty różnią się i muszą zostać zatwierdzone przez nas z wyprzedzeniem. Jeśli zdecydujesz się na zatwierdzenie wizyty inżyniera, nie będziemy ponosić odpowiedzialności za żadne poniesione koszty. Jednak jeśli inżynier ustali, że problem jest objęty gwarancją po sprawdzeniu Twojego produktu, wszelkie opłaty z góry zapłacone za wizytę inżyniera zostaną zwrócone.

 

Problemy nieobjęte gwarancją - Jeśli produkt zostanie uznany za wadliwy z przyczyn inne niż wady produkcyjne lub błędy w dostawie, będziesz odpowiedzialny za wszystkie związane z tym koszty. Mogą one obejmować, lecz nie ograniczać się do, opłat za odbiór, inspekcję i opłaty za pracę.

 

  • Baseny ze słoną wodą - Sól może być korodująca i prowadzić do wad w produktach nieprzeznaczonych do stosowania w środowiskach z wodą morską. Użycie produktu nieodpornego na sól w basenie ze słoną wodą skutkuje unieważnieniem wszystkich gwarancji.

 

  • Nieprawidłowa równowaga wody - Prawidłowo zrównoważona woda obejmuje utrzymanie poziomu pH, twardości wapnia, całkowitej alkaliczności i poziomów środka dezynfekującego w granicach zalecanych wytycznych. Nieprzestrzeganie tych wytycznych może uszkodzić większość urządzeń do basenów i spa, co skutkuje unieważnieniem gwarancji. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę z zasobami lub skontaktuj się z naszym działem technicznym.

 

  • Uszkodzenia wynikające z nieprawidłowej instalacji - Wiele naszych produktów wymaga kwalifikowanego i zarejestrowanego specjalisty do instalacji. Kotły gazowe/kociarki muszą być instalowane przez zarejestrowanego instalatora Gas Safe zgodnie z wytycznymi producenta. Kotły olejowe wymagają instalacji i podłączenia przez wykwalifikowanego i zarejestrowanego inżyniera kotłów olejowych. Produkty takie jak pompy obiegowe i pompy ciepła muszą być instalowane przez wykwalifikowanego inżyniera basenowego/elektryka zgodnie z dołączonymi wytycznymi. W przypadku pytań dotyczących instalacji produktu, prosimy o kontakt z nami.

 

  • Nadużycie i zaniedbanie - Nasze produkty są zaprojektowane do efektywnego działania i długotrwałego użytkowania przy właściwym stosowaniu. Powszechnym przykładem nadużycia jest uruchamianie pompy. Pompy basenowe samo-nasysające potrzebują wody do nasysania, a jeśli poziom wody jest niski lub pompa wprowadza powietrze, może to uszkodzić pompę i unieważnić gwarancję. Pompy, które pracują na sucho, nie są objęte gwarancją.

 

  • Części zużywalne - Niektóre produkty zawierają części, które ulegają zużyciu. Na przykład uszczelki/łożyska pomp, kondensatory, żarówki i lampy nie podlegają gwarancji. Aby uzyskać więcej informacji na temat części zużywalnych, prosimy o kontakt z naszym działem technicznym.

 

Pobierz formularz gwarancyjny tutaj

 

Jeśli produkt jest kupowany do użytku za granicą (w tym bezpośrednia dostawa od nas w Wielkiej Brytanii), gwarancja repatriacyjna wymaga, że w przypadku jakichkolwiek problemów lub jeśli chcesz anulować zamówienie, musisz samodzielnie odesłać towary do Wielkiej Brytanii. Należy pamiętać, że niektóre gwarancje produktów mogą być unieważniane przy użyciu za granicą. Prosimy o kontakt z nami przed dokonaniem zakupu w celu uzyskania wyjaśnień, ponieważ nie możemy pokryć dodatkowych opłat, które możesz ponieść.

3. Gwarancja


Ceny mogą ulegać zmianom, a jeśli produkt jest niedostępny, możemy dostarczyć podobny produkt o równie dobrej jakości. Kolory lub wizualizacje służą jedynie jako orientacja, i chyba że określisz kolor lub wykończenie, mogą być dostarczone alternatywy. Jeśli nasze produkty nie spełniają Twoich oczekiwań, nasza gwarancja bez zastrzeżeń pozwala na zwrot towarów (na Twojego koszt, pod warunkiem, że są w idealnym stanie, nieużywane i w oryginalnym opakowaniu) w celu wymiany lub zwrotu w ciągu 14 dni od zakupu. Jeśli towary okażą się wadliwe, pokryjemy koszty zwrotu i wyznaczymy kuriera do użytku. Wyjątki obowiązują dla towarów zabranych za granicę; prosimy o zapoznanie się z Sekcją 2: Gwarancja, aby uzyskać więcej informacji.

Mimo że dokładamy starań, aby zapewnić dokładne ceny na naszej stronie internetowej, mogą wystąpić błędy. Jeśli odkryjemy błąd cenowy dotyczący produktów, które zamówiłeś, poinformujemy Cię o tym jak najszybciej i damy Ci opcję ponownego potwierdzenia zamówienia po prawidłowej cenie lub jego anulowania. Jeśli nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować, zamówienie zostanie uznane za anulowane. Jeśli anulujesz zamówienie po dokonaniu płatności za towary, otrzymasz pełny zwrot pieniędzy. Umowa między Tobą a nami zostanie zrealizowana, gdy dostarczymy zamówiony produkt(do) do Ciebie, chyba że poinformowaliśmy Cię, że nie akceptujemy Twojego zamówienia, Ty je anulujesz, lub jest to Produkt Specjalnego Zamówienia (proszę odnosić się do Polityki Zwrotów i Anulowania zamówienia w celu uzyskania więcej informacji).

4. Prywatność


Zachęcamy do zapoznania się z naszą notą o ochronie prywatności, aby zrozumieć nasze zasady dotyczące korzystania z naszych usług.

5. Polityka Odpowiedzialności


Aquinium nie ponosi odpowiedzialności za żadne straty, koszty lub szkody bezpośrednie, pośrednie, specjalne, wtórne lub inne wynikające z dostępu do tej strony internetowej lub korzystania z niej, ani za jakiekolwiek informacje zawarte na niej. Nie pokrywamy kosztów poniesionych w przypadku, gdy autoryzujesz jakichkolwiek specjalistycznych inżynierów, elektryków, inżynierów ciepłownictwa lub kotłownictwa do inspekcji lub usunięcia zakupionych przedmiotów od Aquinium bez uprzedniej pisemnej i podpisanej autoryzacji.

Aquinium nie ponosi odpowiedzialności za żadne inne strony internetowe, do których można uzyskać dostęp przez tę stronę.

6. Prawa autorskie, Autorzy i Prawa


Informacje zawarte na tej stronie internetowej nie mogą być kopiowane, z wyjątkiem celów referencyjnych dla osób prywatnych, z zachowaniem wszystkich notatek praw autorskich lub innych notatek o prawach własności. Proszę zauważyć, że niektóre obrazy są używane tylko w celach ilustracyjnych. Jeśli chcesz wyjaśnić ilustrację produktu, skontaktuj się z nami.

7. Składanie zamówienia i płatność


Zakupy w naszym sklepie internetowym są proste. Przeglądaj nasze produkty i dodawaj te, które chcesz kupić, do koszyka. Po zakończeniu wybierania produktów kliknij "Zamów" i podaj niezbędne informacje, które pozwolą nam przetworzyć Twoje zamówienie.

Akceptujemy karty kredytowe i debetowe Visa, Mastercard, American Express oraz Discover. Możesz bezpiecznie wprowadzić informacje o swojej karcie na naszej bezpiecznej stronie płatności. Prosimy zwrócić uwagę na limit swojej karty kredytowej podczas dokonywania zakupu.

Przelew bankowy: Akceptujemy przelewy bankowe dla zamówień powyżej określonej kwoty. Prosimy skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta, aby uzyskać więcej informacji.

Proszę zauważyć, że nie akceptujemy gotówki, czeków ani przekazów pieniężnych jako formy płatności.

Otrzymanie potwierdzenia zamówienia oznacza, że otrzymaliśmy Twoje zamówienie, ale nie stanowi to umowy między nami. Umowa zostaje zawarta, gdy wyślemy Ci fakturę. Ten termin jest uwzględniony w celu ochrony nas w sytuacjach, w których wystąpiły błędy cenowe, towary zostały przez nas nieumyślnie źle wycenione lub nie możemy dostarczyć produktu z jakiejkolwiek przyczyny. W przypadku zmiany ceny zawsze skontaktujemy się z Tobą, aby potwierdzić, czy nowa cena jest akceptowalna. Jeśli nie, zamówienie zostanie anulowane, a wszelka płatność zostanie zwrócona w ciągu trzech dni roboczych.

8. Dostawa i Montaż

Nasza firma oferuje usługi dostawy i montażu naszych produktów na terenie całego UE. Proszę zauważyć, że opłaty za dostawę oraz czasy dostawy mogą się różnić w zależności od Twojej lokalizacji i wybranego produktu.

Oferujemy usługi transportu dla naszych kompletnych zestawów basenów. Należy również zwrócić uwagę, że rozładunek nie jest uwzględniony w cenie dostawy.

Prosimy o uwzględnienie, że niektóre baseny i obudowy mogą mieć ograniczenia wagi i wymiarów, które mogą wpłynąć na koszty i czas dostawy. Jeśli takie ograniczenia mają zastosowanie, skontaktujemy się z Tobą, aby omówić alternatywne opcje dostawy.

Czasy dostawy:

- Dostawa standardowa:5-7 dni

- Dostawa ekspresowa: Dostępna

W przypadkach, gdy produkty nie są dostępne na stanie lub są to specjalne zamówienia, czasy dostawy mogą być dłuższe.

Wszystkie środki chemiczne muszą być odebrane przez osobę w wieku 18 lat lub starszą.

Jeśli Twój adres rozliczeniowy różni się od adresu dostawy, możesz podać ten drugi oddzielnie w formularzu zamówienia. Postaramy się dostosować adres dostawy, jeśli to możliwe, zgodnie z warunkami umownymi.

Po wybraniu kompletnego zestawu basenowego lub obudowy basenu, poinformujemy Cię o dokładnej dacie dostawy i podamy precyzyjną godzinę dostawy około tydzień przed dostawą. Nasz zespół rzetelnie zorganizuje transport Twojego wymarzonego basenu, zapewniając, że dotrze on w ustalonej dacie dostawy przy udziale jednego z naszych specjalistycznych przewoźników.

Należy pamiętać, że czasy dostawy mogą się różnić ze względu na warunki pogodowe, korki drogowe i inne czynniki. Po złożeniu zamówienia skontaktujemy się z Tobą, aby potwierdzić datę dostawy i dostarczyć szczegóły dotyczące dostawy.

Nie możemy ponosić odpowiedzialności za utracone przedmioty, jeśli Twoje instrukcje dostawy zostały przekazane naszemu kurierowi. W przypadku większych zamówień, takich jak pompy ciepła, drewniane baseny lub usługi paletowe, prosimy upewnić się, że obecna jest osoba w pełni sprawna, aby pomóc w dostawie.

Jeśli nasi kurierzy dwukrotnie próbują dostarczyć zamówienie bez powodzenia, będziesz musiał odebrać towary z lokalnego magazynu lub zapłacić opłatę za ponowną dostawę. Jeśli towary zostaną zwrócone do nas jako niewdostarczone, zostaną naliczone dodatkowe opłaty za zwrot i ponowną dostawę.

Opcja Odbioru Osobistego:

Oferujemy również opcję odbioru osobistego dla klientów, którzy woleliby sami odebrać swoje zamówienia. Prosimy o kontakt w celu uzyskania szczegółów dotyczących odbioru.

9. Starannie sprawdź swoją dostawę


Zanim podpiszesz odbiór dostawy, zdecydowanie zaleca się, abyś sprawdził opakowanie, ponieważ podpisanie oznacza, że towary zostały dostarczone bez uszkodzeń. Jeśli nie możesz sprawdzić opakowania przed podpisaniem, musisz podpisać jako NIESPRWADZONE lub, jeśli opakowanie jest w jakikolwiek sposób uszkodzone, podpisać jako USZKODZONE. Nie możemy zgłaszać roszczeń od naszych kurierów za jakiekolwiek uszkodzone przedmioty, które nie zostały podpisane jako USZKODZONE, a Aquinium nie może składać roszczeń dotyczących uszkodzonych towarów. Upewnij się, że wszystkie produkty w opakowaniu są dokładnie sprawdzane podczas dostawy, w tym wszelkie dostępne elementy wewnętrzne.

Jeśli akceptujesz uszkodzone opakowanie, zakładając, że towary wewnątrz są nietknięte, ostrożnie otwórz opakowanie i sprawdź jego zawartość. Jeśli zdecydujesz się nie akceptować przedmiotu, starannie zamknij i zabezpiecz opakowanie, odmów dostawy i upewnij się, że jest ono oznaczone jako uszkodzone. Jeśli przyjmiesz opakowanie, prosimy o zrobienie zdjęć uszkodzonej przesyłki i jej opakowania oraz przesłanie ich do nas w ciągu 72 godzin od dostawy, aby umożliwić nam zgłoszenie roszczenia wobec kuriera. Po tym okresie nie można składać roszczeń.

Jeśli podpiszesz odbiór dostawy, a później odkryjesz uszkodzenia (po upływie 72 godzin), ani my, ani nasi kurierzy nie przyjmujemy odpowiedzialności. W takim przypadku musisz zwrócić przedmiot na własny koszt w celu przeprowadzenia inspekcji i uzyskania wyceny naprawy. Jeśli zdecydujesz się nie naprawiać przedmiotu, będziemy go przechowywać przez 10 dni roboczych przed jego utylizacją. Jeśli chcesz, aby przedmiot został zwrócony, zostaniesz poinformowany o kosztach zwrotu, a po dokonaniu płatności przedmiot zostanie do Ciebie odesłany.

Złóż zamówienie, zgadzasz się przestrzegać tych instrukcji, sprawdzić dostawę i podpisać ją jako OK, NIESPRWADZONE lub USZKODZONE. Jeśli podpiszesz odbiór swoich towarów jako USZKODZONE, musisz nas powiadomić drogą mailową na adres sales@aquinium.pl w ciągu 72 godzin.

10. Zgłaszanie brakujących lub błędnych przedmiotów


Jeśli zauważysz brakujący lub błędny przedmiot po otrzymaniu zamówienia, musisz nas powiadomić w ciągu 72 godzin od dostawy. Upewnij się, że wszystkie części są zawarte przed podpisaniem protokołu dostawy lub podpisz jako CZĘŚCI BRZAKUJĄCE.

11. Przedmioty niedostępne na stanie


Jeśli zamówiony przedmiot nie jest dostępny, zostanie umieszczony jako zamówienie oczekujące. Jeśli zajmie to więcej niż 3 tygodnie, poinformujemy Cię i damy Ci możliwość anulowania zamówienia, jeśli nie chcesz czekać.

12. Opłaty podatkowe


Do zamówień dokonywanych z Wielkiej Brytanii lub Unii Europejskiej doliczane jest 20% podatku VAT. Wszystkie ceny wyświetlane na naszej stronie internetowej zawierają podatek VAT, chyba że jest inaczej zaznaczone. W przypadku specjalnych zamówień importowanych bezpośrednio od zagranicznych dostawców, wszelkie opłaty importowe są Twoją odpowiedzialnością i nie są uwzględniane w cenie zakupu.

13. Bezpieczeństwo kart kredytowych


Numery kart kredytowych są szyfrowane za pomocą 128-bitowego szyfrowania i nie są przechowywane w postaci czystego tekstu na żadnej stronie internetowej.

14. Kontakt z nami


Jeśli potrzebujesz się z nami skontaktować, prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres sales@aquinium.pl

15. Polityka prywatności


Aquinium nie ujawnia informacji kupujących osobom trzecim, chyba że dane zamówienia są przetwarzane w ramach realizacji zamówienia za pośrednictwem osoby trzeciej. W takim przypadku osoba trzecia nie będzie ujawniać żadnych szczegółów innym stronom. Okazjonalnie możemy przesyłać Ci informacje dotyczące naszych produktów, takie jak katalogi nowego sezonu, pocztą lub pocztą elektroniczną.

Na tej stronie zakupowej używane są pliki cookie w celu śledzenia zawartości Twojego koszyka zakupowego, przechowywania Twojego adresu dostawy w przypadku korzystania z opcji książki adresowej oraz przechowywania Twoich danych dostawy, jeśli wybierzesz opcję „Zapamiętaj mnie”. Pliki cookie są również używane po zalogowaniu się w ramach procesu. Możesz wyłączyć pliki cookie w swojej przeglądarce, przechodząc do narzędzi, opcji internetowych, prywatności i wybierając opcję blokowania plików cookie.

16. Ograniczenie wiekowe


Nie sprzedajemy naszych produktów dzieciom. Nasze produkty są przeznaczone do zakupu przez osoby w wieku 18 lat lub starsze. Jeśli masz mniej niż 18 lat i chcesz dokonać zakupu, możesz to zrobić przy udziale osoby dorosłej, rodzica lub opiekuna, postępując zgodnie z instrukcjami dostępnymi online.

17. Polityka anulowania zamówienia


Prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania do następujących produktów:

1. Towary wyprodukowane na zamówienie (np. folie, pokrywy solarno-termiczne) z tolerancją wynoszącą 10 mm w każdym kierunku w przypadku niestandardowych pokryw i folii.

2. Towary spersonalizowane (np. Pacelite, wykończenia basenów).

3. Towary nietrwałe (np. chemikalia, farby, kleje).

4. Towary wytwarzane partiami (np. płytki/obróbki).

Anulowanie zamówienia towarów specjalnych zamówionych na życzenie klienta może być możliwe, podlega jednak opłacie manipulacyjnej w wysokości co najmniej 20% od kwoty zamówienia, na wyłączną decyzję Aquinium.

Z przyczyn zdrowotnych i bezpieczeństwa nie możemy przyjmować zwrotów produktów chemicznych ani produktów zawierających szkło (za wyjątkiem szklanej środowiskowej filtracji). Nie będziemy przyjmować zwrotów towarów z działu wyprzedaży, produktów elektrycznych po ich podłączeniu lub produktów z podłączeniem do wody.

Nie możemy przyjmować zwrotów konkretnych towarów specjalnych zamówionych na życzenie klienta (które nie są przechowywane na stanie), towarów wykonanych na zamówienie lub produktów wymagających specjalnej dostawy ze względu na wagę powyżej 150 kg.

Aby anulować zamówienie, musisz nas powiadomić w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przedmiotu (przedmiotów) i potwierdzić anulowanie pisemnie, zarówno listem, jak i e-mailem na adres sales@aquinium.pl

Przy anulowaniu jesteś odpowiedzialny za zwrócenie nam towarów na własny koszt i własnymi środkami. Upewnij się, że towary są nieużywane, w oryginalnym opakowaniu i nadają się do ponownej sprzedaży.

Zalecamy wykupienie ubezpieczenia przesyłki oraz uzyskanie potwierdzenia nadania przesyłki przy jej zwrocie.

Jeśli anulujesz zamówienie po wysłaniu, ale przed dostawą, opłata za dostawę nie będzie refundowana.

Ta polityka anulowania nie wpływa na Twoje prawa ustawowe, takie jak w przypadku wadliwych towarów lub nieścisłych opisów.

18. Zwroty produktów


Zalecamy wykupienie odpowiedniego ubezpieczenia dla wszystkich towarów, które planujesz zwrócić, aby chronić przed ewentualnymi uszkodzeniami w trakcie transportu oraz uzyskanie potwierdzenia nadania lub protokołu odbioru/dostawy. Jeśli zwracane towary są uszkodzone lub uległy pogorszeniu z powodu niewłaściwej opieki, możemy naliczyć Ci opłatę za zmniejszenie wartości lub odmówić zwrotu. Będziesz odpowiedzialny za koszty zwrotu towarów lub będziesz mógł je odebrać. Po upływie 4 tygodni od otrzymania, nieodebrane towary zostaną usunięte.

Prosimy o uwzględnienie, że z powodów higienicznych nie możemy przyjmować zwrotów żadnych przedmiotów, przez które przepłynęła woda.

Po otrzymaniu zwróconych produktów zazwyczaj testujemy je w ciągu 10 dni roboczych, a następnie:

a) Naprawiamy przedmiot, zwykle w ciągu kolejnych 3 dni roboczych.
b) Zamieniamy przedmiot na produkt „podobny do podobnego”, wysyłany na nasz koszt i zwykle dostarczany w ciągu 3 dni roboczych.
c) Zwracamy zakup, zwykle w ciągu 3 dni roboczych.

Prosimy o zwrot wszystkich produktów w oryginalnym opakowaniu i w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży.

Niektóre zwracane przedmioty mogą podlegać opłacie manipulacyjnej w wysokości do 50%.

Pewne produkty typu „specjalne zamówienie” nie podlegają zwrotowi; szczegóły znajdują się w sekcji 17.

Z powodów bezpieczeństwa nie możemy przyjmować zwrotów produktów chemicznych, ani żarówek ani komponentów oświetleniowych zawierających żarówki.

19. Postępowanie w przypadku uszkodzonych towarów

Należy dokładnie i cierpliwie sprawdzić przesyłkę po jej dostawie. Nie możemy uwzględniać roszczeń dotyczących uszkodzonych lub zaginionych towarów, które zostały odebrane jako dostarczone w dobrym stanie. Jeśli otrzymasz uszkodzone towary, odmów dostawy i oznacz dokument dostawy lub dokument dostawy jako USZKODZONE. Powiadom nas natychmiast o brakujących lub uszkodzonych produktach lub opóźnieniach w dostawach, najlepiej w ciągu 72 godzin od otrzymania przesyłki. Chociaż dokładamy starań, aby dostarczyć towary terminowo i w idealnym stanie, nie możemy ponosić odpowiedzialności za opóźnienia ani uszkodzenia, ani też nie możemy być odpowiedzialni za ewentualne straty lub szkody pośrednie.

Prosimy o uwzględnienie, że jeśli wybierzesz opcję „zostaw bezpiecznie”, nie będziemy odpowiedzialni za ewentualne straty lub szkody w przypadku Twojej przesyłki.

20. Oświadczenie dotyczące obrazów


Prosimy o uwzględnienie, że wizualizacje, odcienie i wykończenia prezentowane na naszej stronie internetowej mają charakter ilustracyjny i mogą nie dokładnie odpowiadać rzeczywistym produktom, które otrzymasz. Jeśli preferujesz konkretny kolor lub wykończenie, prosimy o jego określenie podczas składania zamówienia, ponieważ mogą występować różnice związane z różnicami w partiach produkcyjnych i dostawcach. Bądź pewien, że produkty spełnią swoje przeznaczenie. Jeśli potrzebujesz dokładnego dopasowania do zastępczego produktu lub określonego rozmiaru, nie wahaj się skontaktować z nami lub udostępnić zdjęcie, a postaramy się dostarczyć dokładny produkt lub rozmiar, który potrzebujesz.

21. Zdolność do obsługi Wi-Fi


Uprzejmie informujemy, że gdy produkt posiada zdolności Wi-Fi, ani producent, ani my nie ponosimy odpowiedzialności za zapewnienie wystarczającego zasięgu Wi-Fi w miejscu instalacji, aby obsłużyć ten produkt.